Thursday, April 17, 2008

Nişanlandım - I am engaged!

Selam dostlar, 29 Mart 2008 tarihinde Nurten ile nişanlandık. Nişan resimlerini yeni yeni toparlayabildim. 19 gündür parmağımda yüzük ile dolaşıyorum ama hala alışamadım. Neyse zamanla bir yolunu bulup yüzüğü kenara kaldırırım nasıl olsa :D

Resimde pişmiş kelle gibi sırıttığıma bakmayın, aslında çok stresli bir gündü benim için. Resimdeki o gülümsemenin sebebi tuzlu kahveyi içtikten sonra kızı almanın vermiş olduğu bir rahatlık olsa gerek.

Bu arada resimdekileri tanıtayım, soldan sağa babam, Nurten, ben, annem ve kardeşim. Kardeşim de abimin başını bağladık sıra bana geldi diyerekten 32 dişini bizden esirgememiş, gözümden kaçmadı he he :) .

Son olarak lafı fazla uzatmıyor ve darısı bekar arkadaşların başına diyorum.

3 comments:

Anonymous said...

Tebrik ederim. Allah mesut etsin. Bir omur boyu mutluluklar...

İlkin Ulaş BALKANAY said...

Tesekkur ederim.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.