Sunday, June 5, 2011

Yunan Adaları Turu - İstanbul'dan ayrılış - Haziran 2011

Geçtiğimiz kurban bayramında Bamtur ile Mısır'a gitmiştik. Yarıda kesilen Mısır tatilimizi ve Sharm-el Sheikh havaalanında geçen 1 günümüzü Kasım 2010 Mısır Turu yazısında anlatmıştım.Bu tatsız olayları tatlıya bağlamak için Bamtur tur paramızı iade etti ve bize bir tur hediye etti. Biz de (ben ve eşim Nurten) beleş tur baldan tatlıdır diyerek bindik Bamtur'un Yunan Adalarına giden gemisine.

Bugün gemide ilk günümüz. Saat 18'de Karaköy'deki Denizcilik İşletmeleri Limanındaydık. Bamtur'un klasikleşen organizasyon eksikliği yüzünden gemiye binmemiz 21:00'i buldu. Resimde görüldüğü gibi insanları saatlerce beklettiler.


Gemi limandan saat 23:00'da ancak ayrılabildi. Geminin restoranına saat 21'de oturduk.
21:15'te çay fincanı içinde bir mercimek çorbası içebildik. Saat 22:30'da hala ana yemek gelmemişti. Kepek ekmeği ve bira ile karnımı doyurmak üzereydim ki 22:45'te soğuk ızgara köfteler geldi. Neyse ki yatmadan önce karnımızı doyurabildik.Gemiye bindik yemeğimizi yedik dedim ama yanlış anlaşılmasın odamıza yerleşemedik. Bizim tur hediye tur olduğu için midir bilmem, ikinci sınıf vatandaş gibi hissetmemiz için elinden geleni yapan Bamtur görevlileri koca gemide bizi saat 00:00'a kadar bir odaya yerleştiremedi.

Ben bu satırları yazarken gemi Midilli adasına doğru yol alıyor. Yarın Midilli adası maceralarımızı yazmaya çalışacağım. Bol bol fotoğraf çekip paylaşmayı düşünüyorum. Umarım tatilin kalan kısmı başlangıcından daha iyi olur. Tekrar Bamturzede olmak istemiyoruz.

1 comments:

Nilay TAYYAR BOR said...
This comment has been removed by the author.